KAOS!

Dagen bjöd på inte mer än jobb. Det började med att Cubus kom in till oss och sa att på tisdag ska vi presentera vad vi kommit fram till och på onsdag skulle vi redovisa samma sak för några fler. Torsdagen ska vi prata med ledningen här om våra idéer och förbättringar. Fredag ska vi redovisa för Sandviks ledning i Sydafrika om vår vistelse här, om vad vi fått göra osv 15 minuter var ungefär. Då tänkte vi att det är lugnt för vi var nästan klara och så kan vi öva på presentationen till nästa vecka…men icke då för våra handledare här tycker olika om olika saker. Inte lätt att få alla nöjda med andra ord.

 

Det var inte bättre när vi kom hem för när vi skulle sova hörde jag ett ljud som jag inte riktigt kände igen. När jag tände lampan kunde jag inte se något så jag tänkte att jag hörde något utanför och släckte igen. Nästan direkt kände jag något flaxa förbi mitt ansikte när jag tände lampan såg jag att det var två fladder möss i bungalown!

Vi beslutade att vi inte ville ha en fladdermus på näsan när vi ska vakna imorgon så vi gick till receptionen. Så efter 10 minuter kom en vaktmästare för att säga att vi får byta rum om vi vill för han kan inte göra något ikväll. Så nu sitter vi här i rum 25 istället för 29 som för övrigt är identiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0